بورس تکنیک

بورس تکنیک ، تجربه ای متفاوت از معاملات

فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال در بازار بورس


فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال در بازار بورس

فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال چیست؟

محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال نتیجه ضررهای زمانی و ریالی است که ما در این سالها با آن دست و پنجه نرم کرده‌ایم و به نتایج بسیار خوبی در بازار بورس ایران رسیده‌ایم.

محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال یکی از محصولات کاربردی سایت بورس تکنیک در زمینه انتخاب استراتژی‌های مناسب برای سرمایه­‌گذاری در بازار بورس می‌باشد. خروجی این محصول در زمان های متفاوت بازار بررسی شده و سودهای منطقی با توجه به شرایط بازار داشته است.

این محصول از دو قسمت فیلتر و اندیکاتور تشکیل شده است.

اندیکاتور این محصول یک استراتژی ثابت در بازار بورس داشته و با توجه به تغیرات قیمت و محدوده‌های حمایتی و مقاومتی، سیگنال خرید و فروش صادر می‌­کند.

آموزش استفاده از محصولات فیلتر و اندیکاتور

 

 

در این محصول سعی بر این است تا سرمایه‌گذاران با سرعت بیشتری نسبت به بررسی نمودارها و انتخاب نقاط ورود و خروج اقدام نمایند و به سودها اجازه رشد داشته و ضررها را به حداقل برساند.

کاهش ریسک

این محصول کف­ها و سقف­‌های قیمتی را به راحتی به کاربر نشان داده و استفاده از آنرا در هر زمان از وضعیت روانی بازار ممکن می­‌سازد.این محصول میان­برهای ساده برای شناسایی وضعیت یک سهام است که سرمایه­‌گذاران به آن نیاز دارند.

هیچ سرمایه­‌گذاری ضررها را دوست ندارد، چه ضررهای ریالی و چه ضررهای زمانی. البته نباید هم دوستشان داشت.این محصول با استراتژی مشخصی نسبت به تحرکات قیمتی در بازار خروجی مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مزایای محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال:

کاربری آسان، سرعت، حداقل دانش مالی از بازار و نقاط ورود و خروج بهینه از  نقاط قوت این محصول می‌باشد که امیدوارم با مطالعه و استفاده از اصول مطرح شده در آن کم‌کم به قدرتهای تحلیلی خود در بازار ایمان بیاورید و در جهت رشد و ارتقاء مادی خود قدمی بردارید!

کافی است روزی پنج دقیقه از زمان خود را با این محصول صرف بررسی بازار کنید.

یکی از پنهان‌ترین عواملی که مانع موفقیت سرمایه‌گذاران در بازار بورس می‌شود، محدودیت‌‌های ذهنی است: مرزهای ناشناخته‌ای که به‌دلایلی همچون ناآگاهی، ترس درونی یا اثرپذیری از بازار در ذهن فرد شکل می‌گیرند. همین مرزها مسیر معاملات را منحرف کرده و سرمایه‌گذاران ناتوان از تصمیم‌گیری در زمان مناسب می‌شوند.

تا زمانی که برای محدودیت‌های خود در بازار نقطه انتهایی درنظر نگیرید، موفقیتی حاصل نخواهد شد.

 

پرسشهای متداول در خصوص استفاده از محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال :

از محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال در چه بازاری می‌توان استفاده کرد؟

  • این محصول قابلت بررسی کلیه نمادهای معاملاتی در بورس اوراق بهادار تهران را دارد.

آیا محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال برای بازارهای فرابورس و بازار پایه نیز کاربرد دارد؟

  • بلی، کلیه نمادهای معاملاتی در سایت بورس اوراق بهادار تهران TSETMC توسط این محصول قابل بررسی است.

چرا می بایست از ترکیب فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال استفاده کرد؟

  • با فیلتر نویسی می توان سهام های مستعد رشد به لحاظ تکنیکالی را شناسایی کرد، اما جهت تایید و کاهش میزان ریسک در معاملات با بررسی و سیگنال خرید اندیکاتور اقدام می‌کنیم.اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال مانند یک واحد کنترلی عمل کرده و میزان خطاهای سرمایه­‌گذار را کاهش می‌دهد.

آیا عملکرد این محصول متاثر از تغیرات در دامنه نوسان خواهد بود؟

  • خیر، یکی از نکات مهم این محصول مستقل بودن ان از دامنه نوسان بوده و تنها تحرکات قیمتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آیا می‌بایست برای استفاده از این محصول آموزش خاصی دیده باشیم؟

  • آشنایی مقدماتی با مفاهیم تحلیل تکنیکال و نرم‌افزار متاتریدر برای استفاده از این محصول کافی می‌باشد. لازم به یادآوری است که دانش و تجربه معاملاتی در بازار در کارآیی و بهبود نتایج این محصول نقش مضاعفی نیز خواهد داشت.

بهترین بازه زمانی برای استفاده از این محصول چه ساعاتی می‌باشد؟

  • بررسی نمادها با این محصول در کلیه زمانهای باز و بسته بودن بازار امکان‌پذیر بوده و هیچگونه محدودیت زمانی ندارد.

محدودیت زمانی و یا تاریخ انقضا برای محصول وجود دارد؟

  • خیر، هیچگونه تاریخ انقضایی برای این محصول وجود ندارد.

آیا با مشاهده یک سهام در خروجی فیلتر ارایه شده و صدور سیگنال خرید توسط اندیکاتور در نرم‌افزار متاتریدر می‌توان نسبت به خرید اقدام کرد؟

  • با مشاهده یک سهم در خروجی فیلتر و صدور سیگنال خرید در اندیکاتور می‌توانید با در پایبندی به استراتژی و شرایط روانشناسی بازار نسبت به ورود بعه معامله اقدام کنید.

آیا با مشاهده یک سهام در خروجی فیلتر ارایه شده وصدور سیگنال خرید توسط اندیکاتور در نرم‌افزار متاتریدر می‌تواند نشانه قطعی از رشد سهام مورد نظر باشد؟

  • در بازار سرمایه هیچگونه قطعیتی وجود ندارد و هدف ما از ارایه این محصول صرفا کاهش ریسک معاملات می‌باشد و هرگز نمی‌توانیم صعود یک سهم را به قطعیت با این محصول تضمین نماییم. و در صورتی که یک سرمایه‌گذار به حد ضرر خود پایبند نباشد و با تعصب در بازار برخورد کند قطعا با ضرر‌های بسیاری روبرو خواهد شد.

بهترین فاصله زمانی بین مشاهده خروجی فیلتر و سیگنال خرید چقدر است؟

  • بهترین فاصله زمانی، مشاهده سیگنال خرید اندیکاتور در همان لحظه می‌باشد. اما از آنجایی که طراحی اندیکاتور محافظه‌کارانه صورت گرفته است حداکثر دو روز معاملاتی فاصله زمانی کافی است و در صورت مشاهده سیگنال خرید اندیکاتور در بیش از ۲ روز قبل یا بعد از مشاهده خروجی فیلتر توصیه نمی‌شود.

زمانی که تعداد سهام‌های خروجی حاصل از فیلتر زیاد باشد چه معیاری برای انتخاب سهام‌های قدرتمندتر وجود دارد؟

  • قدرت خریدار به فروشنده از فاکتورهای مهم شناسایی سهام‌های قدرتمند می‌باشد که در فیلتر ارایه شده این فاکتور لحاظ شده است و می‌توانید در انتخاب خود از آن بهره بگیرید. بررسی وضعیت سایر اندیکاتورها مانند stochastic و Rsi نیز می‌توانند در تشخیص سهام‌های برتر به شما کمک کنند.

آیا از اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال برای بررسی سهام های دیگر نیز می توان استفاده کرد؟

  • بلی، از اندیکاتور ارایه شده می توان برای بررسی کلیه سهام­‌های موجود در بورس اوراق بهادار تهران استفاده کرد.لازم به ذکر است بهترین عملکرد اندیکاتور همزمان با نمایان شدن سهام در خروجی فیلتر می‌باشد.

وضعیت روانی بازار را چگونه شناسایی کنیم؟

  • برای درک وضعیت روانی سرمایه‌­گذاران و کل بازار، با نگاهی به حجم معاملات شروع کنید و بازه‌هایی که روند حرکتی شاخص نزولی و یا در حالت رنج زدن می‌باشد می‌بایست با حسایست بیشتری نسبت به ورود به معاملات اقدام فرمایید.

در بازارهای منفی این محصول کارآیی مناسبی دارد؟

  • امکان استفاده از این محصول در کلیه روزهای مثبت و منفی بازار وجود دارد و در روزهای منفی بازار نیز سیگنالهای خرید بسیاری توسط اندیکاتوردر سهام‌هایی که تحرکات قیمتی مناسبی داشته‌اند صادر شده است.

سیگنالهای فروش اندیکاتور اوپال تا چه اندازه معتبر می‌باشند؟

  • هدف اصلی و مهم ما در محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش شناسایی سهام مستعد رشد و ورود در نقطه بهینه است، لذا سیو سود با توجه به وضعیت روانی بازار می‌بایست از سوی سرمایه گذار صورت پذیرد. 

آیا تضمینی برای ضررهای احتمالی سرمایه گذاران وجود دارد؟

  • این محصول با بررسی و محاسبات تحرکات قیمتی طراحی شده و هدف آن کاهش ریسک معاملات سرمایه‌گذاران بوده و ضررهای احتمالی سرمایه‌گذاری بعهده این وب‌سایت نمی‌باشد.

آیا در صورت‌عدم عملکرد و یا اشکال در محصول امکان بازگشت وجه وجود دارد؟

  • این مجموعه در صورت خرید محصول و به درخواست خریدار یک جلسه مشاوره رایگان در خصوص چگونگی عملکرد محصول و بررسی بازار را در خدمت خریدران خواهد بود و در صورت وجود هرگونه اشکال منطقی کلیه هزینه‌های پرداختی مسترد خواهد شد.

سوابق محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال:

در ادامه، با بررسی سوابق محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال شما را با مسیر حذف محدودیت‌های ذهنی سرمایه­‌گذاری که مانع از تصمیم­‌گیری درست در بازار می‌شود،آشنا می­کنیم.

اشاره به این نکته خالی از لطف نخواهد بود که بدانیم رویکرد این محصول تأکید به کاهش ریسک و ورود خروج های بهینه در بازار می‌باشد.کاهش ریسک سیگنال خرید و فروش اوپال سیگنال خرید و فروش اوپال سیگنال خرید و فروش اوپال سیگنال خرید و فروش اوپال سیگنال خرید و فروش اوپال سیگنال خرید و فروش اوپال کاهش ریسک سیگنال خرید و فروش اوپال سیگنال خرید و فروش اوپال سیگنال خرید و فروش

پشتیبانی محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال:

پشتیبانی از محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال همه روزه و رایگان برای خریداران وجود دارد.

شما به محض تهیه محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال، از همان روز اول مشمول استفاده از پشتیبانی کاملا رایگان می‌شوید بنابراین خیالتان کاملا راحت است که همواره فردی پاسخگو به شما وجود دارد و شما را کاملا دقیق راهنمایی می‌کند.

با خیالی کاملا آسوده از این محصول فیلتر و اندیکاتور سیگنال خرید و فروش اوپال استفاده کنید و بدانید پشتیبانی آن هم به صورت همه روزه به شما داده می‌شود و اینطور نیست که پس از خرید محصول به فروشنده هیچ دسترسی نداشته باشید.

در صورت هر گونه مشکل به پشتیبانی خرید در صفحه اصلی سایت پیام بدید.

ودرصورت بروز هرگونه نارضایتی منطقی وجه شما کاملا عودت داده میشود.


مبلغ قابل پرداخت 1,895,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 265

برچسب های مهم

بورس تکنیک ، تجربه‌ای متفاوت از معاملات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما