بورس تکنیک

بورس تکنیک ، تجربه ای متفاوت از معاملات

اندیکاتور پول هوشمند


اندیکاتور پول هوشمند

اندیکاتور پول هوشمند چیست؟

اندیکاتور پول هوشمند یا شاخص جریان پول هوشمند یک شاخص تحلیل تکنیکال است و لازم است قبل از بحث پیرامون اندیکاتور پول هوشمند، در خصوص پول هوشمند بشتر بدانیم...

پول هوشمند در بورس به پولی گفته می شود که با هدف جمع کردن شناوری سهم های کوچک وارد سهمی میشود.

اگر تحرکات بازار سهام و روند شاخص جریان پول هوشمند همزمان باشد، این به عنوان نشانه صعودی و تأیید ورود پول هوشمند تلقی می‌شود. اگر بازار سهام سقوط کند و روند شاخص جریان پول هوشمند همزمان کاهش یابد، این به عنوان یک نشانه نزولی و تأیید خروج پول هوشمند تلقی می‌شود.

اندیکاتور پول هوشمند

پول هوشمند در بورس یک گردش مالی بزرگ و جذاب محسوب می‌شود که اصولاً توسط یک یا چند گروه مالی یا افراد حقیقی با سرمایه‌های گسترده جهت افزایش قیمت یک سم وارد آن می‌شوند.

پول هوشمند در بازار بورس می‌تواند تحولات عمیق قیمتی در سهم‌های مختلف به وجود آورد. پول هوشمند معمولاً به صورت منسجم وارد بازارهای مالی و سرمایه می‌شود و با هدف بازدهی بالا وارد یک سهم می شود.لذا تشخیص جریان پول هوشمند، از جمله روش‌هایی است که برخی از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس از آن استفاده می‌کنند.

از این رو زمانی‌ که یک پول هوشمند وارد سهمی می‌شود، سیگنال مناسبی برای خرید می‌باشد. چرا که باعث می‌شود سهم رشد بسیار خوبی را تجربه کند. با شناسایی پول هوشمند، سرمایه­‌گذاران می‌­توانند در کنار بزرگان بازار از سودهای قابل توجهی بهره­مند شوند.

نکته جالب توجه اینکه اگر شما با روند شناسایی پول هوشمند هم آشنایی نداشته باشید، باز هم می‌توانید با استفاده از اندیکاتور پول هوشمند نسبت به شناسایی آن اقدام کنید و با خریداران سهم همراه شوید و سهام خوب را شکار کنید.

شما به عنوان یک سرمایه­‌گذار در بازار بورس می‌بایست به دنبال نهایت استفاده از بیشتر فرصتهای سودآور بازار بورس باشید و یا به عبارتی بهتر، در زمان ورود پول به یک سهم نسبت به خرید اقدام کنید و به زبان بهتر پول هوشمند را بشناسید، چرا که سودهای نهفته در دل پول هوشمند است که باعث موفقیت سرمایه‌­گذار می­شود.

بلوغ و استقلال معاملاتی در بازار بورس است که سرمایه­‌گذار را را در این بازار به موفقیت می‌­رساند. انتخاب‌های شایسته و ورود و خروج در محدوده های سقف و کف های احتمالی، همزمان با ورود و خروج پول هوشمند، همان‌هایی که یک سرمایه­‌گذار را بازار بورس به موفقیت­های روزافزون می‌­رساند.

شما به عنوان یک سرمایه­‌گذار می بایست پول هوشمند را شناسایی کنید..!

برای اینکه تشخیص دهید ورود پول هوشمند امروز در بورس به چه طریقی انجام می‌شود می­‌توانید از اندیکاتور پول هوشمند استفاده کنید.

نحوه عملکرد اندیکاتور پول هوشمند:

در  اندیکاتور پول هوشمند که شامل دو خط آبی و قرمز است می‌توانید درزمان کراس رو به بالای خط آبی از قرمز به یک سهم وارد شوید.

خط آبی نشانگر ورود پول هوشمند و خط قرمز نشانگر خروج پول از یک سهم می­‌باشد و تا زمانی که خط آبی رنگ در بالای خط قرمز قرار داشته باشد سیگنال خوبی برای حضور در یک سهم می‌باشد.

نکته مهم: پایبندی به استراتژی از قبل تعیین شده و کسب سود منطقی و همچنین رعایت حد سود و ضرر در موفقیت یک سرمایه‌­گذار نقش مهمی دارد.

در اینجا به بررسی سوابق اندیکاتور پول هوشمند می‌پردازیم:

اندیکاتور پول هوشمند


مبلغ قابل پرداخت 381,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 166

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

بورس تکنیک ، تجربه‌ای متفاوت از معاملات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما